Fotografiske Signaler
Fotografiske Signaler
Ferietid, fototid og tid til at være nysgerrig
0:00
-29:03

Ferietid, fototid og tid til at være nysgerrig

Fotografiske Signaler - 22. juni 2024

Det er igen blevet tid til en podcast fra Fotografiske Signaler. Jeg forsøger at holde en frekvens af ca. hver 14. dag, så hver anden opdatering på fotografiskesignaler.substack.com er en podcast - og hver anden er … noget andet.

Som lovet sidste gang kommer det i høj grad til at handle om rejsefoto. For sommertid er, i hvert tilfælde for mange, ferietid. Og ferietid er fototid. Men hvad skal jeg pakke? Hvad skal jeg bruge det jeg fotograferer eller filmer til? Hvorfor er det egentlig, overhovedet, at vi fotograferer? Det er nogen af de spørgsmål som jeg forsøger at sætte skarpt på i denne episode af Fotografiske Signaler.

Har du lyst til at være en del af vores community på Fotografiske Signaler? Så gå til vores Slack-workspace om meld dig ind: ⁠https://join.slack.com/t/fotografiskesignaler/shared_invite/zt-1xaphbxhs-fduwyIs_wH5o2EWx4q2CiA ⁠

Og vil du gerne på kursus i Aarhus til august? Så finder du de aktuelle kurser på Fotografikurser.dk

Vi ses ... alt godt
Adam

Husk at du inde på Substack finder muligheden for at kommentere direkte på episoden, hvis du har nogen erfaringer du gerne vil dele - eller spørgsmål du gerne vil stille til næste episode.

0 Comments
Fotografiske Signaler
Fotografiske Signaler
Om fotografi, motiver, udstyr, teknik og alt muligt andet. Med Adam Bindslev fra Fotografikurser.dk